21 June, 2012

Kremy na ruce, na nohy pletove masky

Ahoj holky :)
Prinasim dalsi video na tema kremy na ruce, na nohy + pletove masky. Predem se musim omluvit, ze ke konci je to dost urychlene, protoze zvonila moje neter, tak jsem musela video urychlit a ukoncit, protoze jsem ho nechtela tocit od zacatku, kvuli preruseni. Bohuzel nemuzu upravovat jeste videa, protoze Movie maker mi nebere format z meho fotaku. Tak cekam na kameru :)
Uzijte si video a dnes se teste jeste na konecne ocekavane video o GIVEAWAY, protoze vas je krasnych 53 odberatelu :* Uz se na to moc tesim


6 comments:

  1. Hezký video, baví mě se na tebe koukat. Napadlo mě, jestli by si nenatočila nějaký tag nebo řetězovku jako ostatní blogerky. Ráda bych se o tobě něco dozvěděla a myslím, že ostatní holky taky. =) Jinak určitě pokračuj v natáčení videí, je to super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. je dekuju Verco. Urcite neco vymyslim, uz takove prani bylo, abych treba natocila neco ze soukromi, o tom jak se zije tady v Anglii, o tom jak jsem se tu dostala a tak dale. kazdopadne tipy techto videi budou ;)
      preji pekny den

      Delete
  2. Pěkné video :) Já ruce a nohy trošku, oproti tobě, zanedbávám :-D Na nohy mám vazelínu a na ruce indulonu :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. naaahodou, to je dobry, vazelina super a Indulona klasika :)) schvaluji ;)

      Delete
  3. Krásňoučké videika. :) Ráda na tebe koukám a i poradíš co bych si mohla koupit a co ne.
    Mohla bys třeba natočit video TAG jak zmiňovala v komentu Verča. A něco na sebe prásknout :) A nebo taky jak ty nakupuješ kosmetiku atd :) A nebo bys mohla udělat video o tvé BEST kosmetice..:) Ráda se na ně kouknu :)
    Jinak já se o ruce a nožky starám,zítra jdu na pedikůru a moc se už těším,jak se mi nožky odpočinou :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to je super, na pedikuru bych ovsem mela zavitat i ja, ale nejak se k tomu nedokazu dokopat :) Praskaci videa vam urcite nejaka natocim. :))

      Delete

Dekuji za vas komentar :)