28 August, 2012

LIEBSTER BLOG AWARD

Mam takovou radost :) Dostala jsem oceneni od jedne moc mile blogerky, ktera ma blog zde
http://kosmetika-recenze.blogspot.co.uk/

jeji hodnoceni: 'je moc milá a sympatická a děsně ráda sleduju její videa :-)'
Jeste jednou ti Miso dekuji.

Co rikam ja: Misko, moc se mi tvuj blog libi, hlavne tvoje recenze. Preji hodne ctenaru :)



Pravidla ocenění jsou:
  •  poděkování osobě, která ocenění udělila
  •  odkázat zpět na osobu, která mi ocenění udělila
  •  navrhnout dalších pět blogů na ocenění s méně než 200 čtenáři
  •  informovat bloggery o nominaci ocenění
  •  umístit ocenění na blog
Moje oceneni pro slecny bloggerky: 
http://marquissalife.blogspot.co.uk/

strasne moc ji zeru :) vazne, je to super holka, ktera si na nic nehraje, je to normalni clovek, zadna barbina a pritom hezka a svou osobnosti prilaka tolik fandu, ze ten kdo ji nema rad, ten snad ani neexistuje :) a to, ze miluju jeji videa, o tom se zminovat ani nebudu :)
A prozradim vam jedno tajemstvi, diky ni jsem zacala tocit videa a blogovat ;) Inspirovala me :)

http://evelinsbook.blogspot.co.uk/
Dalsi kocka, ktera stoj za zminku. U ni miluju jeji recenze a smysl pro detail. Libi se mi kazdy jeji clanek a odber tohoto blogu muzu jenom doporucit :)

http://zkusotevritoci.blogspot.co.uk/
Pred touhle holcinou opravdu smekam, protoze na to, kolik ji je, je moc hezka, chytra a vi o cem mluvi. jen me mrzi, ze ma tak malo ctenaru, proto ji preju hodne uspechu do budoucna ;) A miluju jeji nazev blogu.

http://neutralbubble.blogspot.co.uk/
Do sve petice zahrnuji i tuto slecnu, protoze si zaslouzi mnohem vice ctenaru nez ma. Jeji recenze se mi libi a urcite zaujme i vas :)

http://lookatmu.blogspot.co.uk/
Timto bych chtela podporit i tuto slecnu, kterou mam moc rada. Toci i videa a zaslouzila by si take mnohem vice ctenaru nez ma. Hodne stesti ;)

Jeste bych chtela podotknout, ze je mi lito, ze nemuzu pridat vice slecen, ktere si to zaslouzi. Preji hodne stesti vsem v tom, co delaji :*

Vase Misa (wimim)

                                            MY

14 comments:

  1. děkuju a hezké tipy na blogy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. vubec neni zac, to ja dekuji. a omlouvam se, ze mi to vyjelo tak blbe s tim bilym pozadim.

      Delete
  2. Dekuji moc :) nevim zda uz sem tu psala komentar protoze mi blbne blogspot, ale moc si toho vazim ze se o me nekdo zminil na blogu :) moc ti dekuju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemas zac, doufam, ze budes pokracovat v tagu ;) uz se tesim na tipy :)

      Delete
  3. Já jsem ji zkoukla, u vsech videi (ma je na tri casti) jsem byla nalepena na obrazovce :D. Vim ze rikala ze to s tema detma bylo tezky, vim ze to je nekdy tezky i s rodinou ale ta zkusenost je si myslim opravdu k nezaplaceni a kdyz jsem videla tu cenu (2000kc na rok) tak se mi ulevilo, cekala jsem nejake castky kolem 15 tis. takze o tom porad uvazuju :D pokud nevyjde VS urcite bych to chtela zkusit :)

    tY bydlis v Anglii? Boze, boze, boze !!!!!!!! Miluju Anglii, jednou bych se tam chtela podivat ne jenom jako au-pair ale jako normalni studentka ubytovana v hostelu na par dni :D to je muj sen, ach jo :)

    ReplyDelete
  4. Mooooc moc moc děkuju, ani nevíš, jak moc si toho vážím, je to pro mě prostě jako dostat Oscara :D Moc ráda sleduju Tvá videa a blog, jsi sympatická a teď Tě mám ještě raději :D Děkuju moc. Bubble.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ted te mam jeste radeji :D :D haha.
      nemas vubec zac :)

      Delete
  5. Nemohla jsem jinak :D http://neutralbubble.blogspot.cz/2012/08/blog-award.html Měj se krásně, Bubble :)

    ReplyDelete
  6. Děkuju Míšo,moc si toho vážím! :-)

    ReplyDelete
  7. Ráda bych tento článek uveřejnila na svém blogu, myslíš že bych mohla ? :)

    ReplyDelete

Dekuji za vas komentar :)