01 August, 2012

Muj novy milacek HTC Desire C vymeneny za BlackBerry Curve ;)

Ahojte holky. Tak dneska se vam chci vyslovene pochlubit s mojim novym telefonkem :)
Pritel mi doporucil a hlavne koupil tento. Ja jsem ho kupodivu poslechla a velice dobre jsem udelala. Muzu vam rict, ze po dvou letech vlastnictvi BlackBerryho je to pro me fakt nezvyk. Hlavne to psani zprav. Nez napisu jednu sms, tak na starym telefonu bych jich mela napsanych 10 :D ale to jde doufam o zvyk. Jeste bych chtela rict k tomuhle telefonku, ze ma nejaky super dobry audio. To znamena kvalitni zvuk. A barvicky jsou taky super. Fotak ma 5 MP :)

                                                 
                                                                                  VS
                                                      muj stary BlackBerry Curve ;)

         
NO, TAK JAKY BY JSTE SI ZVOLILI VY? ;) ;) ;)

11 comments:

  1. Ja jsem taky nedavno presla z mobilu s tlacitky na dotykac a ty zacatky psani zprav to byla silenost, ale jak pises, je to jen o zvyku, ted uz jsem i na dotykaci rychla jako fredka :D Jo a nekolikrat denne kontroluju, jestli jsi nepridala nejake dalsi video ;-) Na youtube jsem uz shledla vsechny Tvoje videa, jsi jak droga :D Monika

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeeej, no tak to musim tedy nejake zase natocit :D
      dekuji Moni ;)

      Delete
  2. Stale cekaaam a kontroluji :D Monika

    ReplyDelete
  3. :D :D :D A stale nic :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D :D myslim, ze po tom dentalnim zakroku by mi nebylo nic rozumet :D

      Delete
  4. Děkuji za komentáře :)

    Za mě každopádně BLACK BERRY!
    Mám teď taky HTC ale Wildfire - jsem s nim nespokojená. Sice se na něm dobře projíždí net, velké fotky a tak....ale štve mě. Hlavně mě štve psaní, to je na prd, neumim psát na dotykáčích :D ! Dycky bych ho rozšlapala. Ale můžu si za to sama...měla jsem Nokii C3 a jsou jsem byla nadmíru spokojená - ale rozbila jsem si jí a dostala tenhle HTC po bráchovi - jemu přitom vyhovoval :D tak to je asi fakt o zvyku :)

    ReplyDelete
  5. Ja by som si vybrala HTC :)

    ReplyDelete
  6. Já bych si vzala HTC, protože jsem zvyklá na velké obrazovky a dotykové displeje :D. Taky moc hezky fotí :).

    ReplyDelete

Dekuji za vas komentar :)