20 November, 2013

Video: NOVA RUBRIKA #1 Moje tajemno aneb pravdive pribehy

Ahojte. Vitam vas u moji nove rubriky. Pokud mate radi tajemno a nevysvetlitelne jevy, které se deji kolem vas, tak jste tady spravne. Protože i ja patrim mezi lidi, kterym se to občas stava a kteří na tyto jevy veri, rozhodla jsem se, ze zavedu tuto novou rubriku a formou videii vam budu prezentovat svoje pribehy, které se mi staly. Vse je pravda a nic jsem si nevymyslela. Tento první dil jsem jiz spustila na YT před týdnem a protože mel velky ohlas, tak jsem se rozhodla, ze budu pokracovat a ze ho také uvedu tu na blogu.

První dil je takovy zahrivacek, tak doufam, ze se bude libit..

Tak si pekne udelejte cajicek, kavicku...nebo si připravte sklenicku vina nebo lepe celou flasku :D
pohodlne se usadte a poslouchejte....

Video je na konci clanku







Pokud chcete další dily...palec nahoru ;)

5 comments:

  1. dívala jsem se teď večer (spíš tvrdě po půlnoci :D) a asi ani na záchod radši nepůjdu! :o

    ReplyDelete
  2. take nemaam rada :(

    Pozyvam na 2 giveaways, jedna o GUCCI RUSH 75ml a druha o LADYBOX! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    ReplyDelete
  3. moc dekuji..i když ho poslední dobou dost flakam :) jinak tvůj blog je moc peknej a mas muj odber ;)

    ReplyDelete

Dekuji za vas komentar :)