28 February, 2018

RECENZE: COLLECTION Define & Perfect Eybrow Powder - Pudr na oboci

Ahoj krasky. Po dlouhe dobe jsem navstivila drogerku a poridila si nejake veci. Jednou z nich je prave tento super vyrobek, ktery mi konecne usnadnil zivot a to hlavne po ranu :D V rychlosti vam ho predstavim a dam odkaz kde si ho muzete poridit.

Priznam se, ze nepatrim k holkam,ktery si umi perfektne upravit oboci. Ja jsem rada, ze si ho vytrham a nekdy dokreslim. Mozna je to i tim, ze mam bryle a na tyhle veci jsem asi slepa :D Ale tomu je konec, protoze jsem objevila tenhle skvelej vyrobek, se kterym mam oboci upravene driv nez napocitate do peti :D Diky skvelemu aplikatoru oboci vykreslite presne a vysledny look vypada diky jemnemu pudru prirozene. Mate na vyber z vice druhu odstinu.

Zakoupeno: TJ Hughes (UK)
Cena: £2.99
Ja mam odstin: 3 Dark Brunette

Take je mozne ho sehnat na Amazonu:

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01KJU3ZYS/ref=ox_sc_mini_detail?ie=UTF8&psc=1&smid=A2EE70F7WIXTIY




HODNOCENI
* * * * *

Vyrobek hodnotim plnym poctem hvezdicek. Libi se mi vzhledove a hlavne aplikace je strasne jednoducha a presna. Vyrobek je cenove dostupny a muzete ho sehnat na Amazonu.

Dejte mi vedet, jestli takovy podobny vyrobek mate a od jake firmy. Ja se budu tesit u dalsiho clanku.

Pokud mate radi knihy..mrknete na muj novy blog..odkaz najdete u me na blogu v menu.

Preji krasny den :)

Vase Wimim

No comments:

Post a Comment

Dekuji za vas komentar :)