10 July, 2015

Souboj: dvoufazovy odlicovac LOREAL vs GARNIER

Ahojte holky, divky, slecny, zeny..no proste vsechny, ktere jste na me nezapomnely. Kdyz jsem se podivala na datum posledniho prispevku, tak jsem se malem zhrozila. Ne malem, ja jsem se opravdu zhrozila. Jako rok a pul? coze? Kazdopadne dneskem to napravuji a hlasim, ze budu aktivni zde na blogu, protoze cas ani podminky mi zatim nedovoluji tocit videa, ale neni to damy konecna! Az nastane ta prava chvile, urcite se k nataceni vratim ;) A ted konec radovanek a sup do prace :)

Takze jsem si vzala dneska na paskal me dva odlicovace. Ktery vlastne bude ten nej? Tak jdeme na to.


Ta micelarka tam dneska nehraje zadnou roli :D Ale nebojte, myslim, ze bude bojovat v dalsim souboji a to s micelarkou Garnier ;)


LOREAL ABSOLUTE MAKE-UP REMOVER EYE & LIP

mnozstvi: 125ml
cena: v CR sezenete tak za 125kc / UK  £3

























Tento odlicovac na oci a rty jsem objevila nedavno. Zalibilo se mi to male a skladne baleni, vhodne na cesty. Vzdy me lakalo zkusit odlicovac od Lorealu. Odlicovac je dvoufazovy, dobre se slozky do sebe spoji,  neni vubec mastny a slibuje odliceni i vodeodolneho make-upu. Ja mam dvoufazove odlicovace rada, protoze dle meho nazoru jsou setrne a nedrou oblicej. Je pravda, ze si nanasim na odlicovaci tamponek trosku vice, aby se mi s tim lepe pracovalo.


GARNIER SIMPLY ESSENTIAL ZKLIDNUJICI ODLICOVAC 2 IN 1

mnozstvi: 200ml
cena: v CR sezenete tak za 125kc / UK £2

























Toto je moje stalice. Netroufnu si ani odhadnout kolikate baleni uz vlasnte mam. Je setrny, rekla bych, ze i vice mastnejsi nez ten Loreal. Kazdopadne je bez parfemace, alkoholu a barviv! Take slibuje odliceni i vodeodolneho make-upu. Odlici opravdu vsechno. Je urcen pro citlivou pokozku.

A ted uz se pojdte podivat, jak test dopadl...

prvni setreni vicek jednim tahem


                                      GARNIER                                            LOREAL


druhe a dukladne odliceni oci

                                  GARNIER                                                   LOREAL


Vysledek a me hodnoceni:

Tak kdyz opomenu, ze se mi libi baleni od LOREAL tak je zcela zbytecne davat za odlicovac vice penez, protoze odlicovac od GARNIERu udela tu stejnou praci jako Loreal, ne-li jeste lepsi. Pokud se pozorne podivate na tamponky po prvnim setreni, tak si muzete vsimnout, ze vlevo tamponek sebral vice rasenky. A to je prave Garnier. Loreal ho tedy v druhem kole dohnal, ale stejne, porad vyjde draz. Navic Loreal je pouze na oci a rty..Garnier je na cely oblicej a jeste ke vsemu je urcen pro citlivou pokozku.

Takze muj vysledek zni:

urcite si budu kupovat GARNIER dal. Oba sice splnily svou praci na jednicku, ale v porovnani s mnozstvim a cenou volim viteze souboje...





A co vy a vas oblibeny odlicovac. Stale me laka kdyz jsem v CR koupit si ten dvoufazovy od Ryoru. Jeste mam dvouslozkovy od Nivei, ale ten se tak spatne promichava, ze se mi s nim proste pracuje spatne.

Budu rada kdyz mi do komentu napisete jaky je vas nej odlicovac ;)
Mejte krasny vikend a brzy na ctenou :D

Vase Wimim <3

4 comments:

  1. Mám od Garnier dvoufázový odličovač na oči, který zároveň posiluje řasy a nemůžu si ho vynachválit, odbočuje skvěle, nedráždí a řasy mám opravdu výživené a nemám z něj mastnou kůži. Takže naprostá spokojenost :) jinak jsem ráda že jsi zpátky alespoň na blogu a těším se na další příspěvky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Kath. Děkuji za koment. Který je to přesně odlicovac? Podívám se na něj. Klidně mi pošli fotku na fb..vím že mě tam sleduješ ;)

      Delete
    2. Je to Garnier skin naturals 2v1 posilující odličovač očí, vyfotím a pošlu :D

      Delete

Dekuji za vas komentar :)