20 August, 2015

Rychlorecenze: AquaV sprchový krem

Ahoj holky. Přináším vám rychlou recenzi na výše uvedený sprchac ktery kope hodně vysokou ligu. Nemůžu tomu uvěřit, že sprchac za 99p a ještě ke všemu ze supermarketu bude můj Best. Toto je značka něco jako Cien z Lidlu. Obchod se jmenuje Aldi a kdo jezdí do Německa na nákupy možná ten supermarket bude znát, protože jsem pro vás vypatrala, že ho mají i naši sousedé. Kdo je blíže Rakousku tak i tam :D 👌 No neříkám, že se máte sbalit a jet pro sprchac :D to ne, ale jen říkám kde je možné ho sehnat. Samozřejmě v UK také. Mám tu nějaké slečny které jsou v UK ;) No a zpět ke sprchaci.  Holky ten má tak úžasnou krémovou konzistenci,  že já jsem z toho úplně hotová. Obsahuje 10% oleje a je to opravdu znát jak je zvláčňující. V klidu se vyrovná Dove nebo Nivea.  A ta vůně mě dostala nejvíc. I po osuseni pokožka nádherně voněla a nemusela jsem ani nanášet tělový krém nebo mléko jak byla jemná. Pokud máte možnost vypatrejte ho třeba online. Opravdu stojí za to. Za málo peněz opravdu hodně parády! Ještě jsem zapomněla dodat, že má 300ml což je větší balení. Určitě mi pak dejte vědět, jestli jste se k němu dostaly ;)

Hodnocení: * * * * * 5/5 👌👍

Doufám, že vás tahle rychlorecenze zaujala, protože touhle formou budu dělat články častěji. Víte, že nejsem na to dlouhé vypisovani.  Navíc vám to natukam v mobilu kdekoliv a je to :) tak mějte krásný den dámy a nezapomeňte mě sledovat jako wimim na fb, instagramu,  twitteru a YT (wimim18) kde snad taky už přidám nějaké to video ;) 🍀

3 comments:

  1. Hodně mi i obalem připomíná Dove. :) Do Německa se chystám, tak třeba po něm sáhnu. :)
    blog Měj se ráda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Radus, je bomba..uz ho mas? Maji tri..kup tento modry, ten je nej

      Delete

Dekuji za vas komentar :)